Lets talk about it.

14 iunie 2011

Scuzati-ma.Va rog frumos sa ma iertati.

Astazi vreau sa imi cer scuze tuturor pentru ca pe parcusul timpului am gresit sau am facut lucruri deranjante pe care nu le-am observat si de care imi aduc aminte abia acum.Vreau sa stiti ca nu imi place sa gresesc si atunci cand va supar nu o fac din rautate ci din nestire,copilarie,naivitate..Deci ma scuzati :

  1. Imi cer scuze tatei ca uneori nu mananc jumatate de zi nimic,nu mi-e foame.
  2. Imi cer scuze mamei ca nu fac patul ei si al tatei asa cum isi doresc si imi cer scuze daca nu sterg deseori praful corespunzator.
  3. Imi cer scuze bunicii mele pentru ca tip aproape in fiecare zi la ea,sunt obraznica si ii raspund.Asa e firea mea...Si imi cer scuze ca te supar.Stiu ca ma iubesti>:D<
  4. Imi cer scuze doamnei diriginte pentru ca am fost/sunt aeriana la ore si neatenta.
  5. Imi cer scuze si doamnei invatatoare ca nu scriam ca Raluca in clasele primare chiar daca va chinuiati la meditatii sa ma faceti sa scriu drept ,mic,frumos,legat..
  6. Imi cer scuze lui Cosmin ca imi cer scuze mereu,ca poate nu sunt cum isi doreste si pentru ca sunt suparacioasa.Imi cer scuze ca nu imi arat sentimentele prea des si nu prea zic "te iubesc".Tin la tine>:D<
  7. Imi cer scuze Danei ca prin clasa 1 i-am dat un pumn in dinte..Scuze da nu te suportam..:">..
  8. Imi cer scuze Alexandrei Georgescu pentru ca o deranjam uneori la matematica iar ea voia sa fie foarte atenta.O sa fie super norocos/oasa viitorul/viitoarea ta colega.:.x
  9. Imi cer scuze Madalinei ca n-am pus pozele pe picasa de fiecare data cand si-a dorit .Mi-a fost lene..
  10. Imi cer scuze lui Andrei Angelescu pentru ca i-am spus cateodata lucruri pe care nu voia sa le auda,pentru ca l-am enervat sau etc.Iti vreau binele 
  11. Imi cer scuze lui Teoctist pentru ca nu mi-a placut sa-l aud cum se lauda si adesea ma ciondaneam cu el..Scuze e firea mea sa nu-i suport pe laudarosi..
  12. Imi cer scuze Alexandrei Teodorescu pentru ca nu ne-am suportat de la inceput ,pe motiv ca fiecare credea ca nu e suportata de cealalta..:))).Esti o scumpa si imi place compania ta.Continua sa scrii pentru ca scrii foarte frumos.
  13. Imi cer scuze Irinei,tot pe motiv ca nu am simpatizat-o din prisma lucrurilor pe care cineva mi le spunea despre si la fel ca mai sus ,continua sa scrii,fiecare dintre noi are un anumit talent si trebuie exploatat.:*.
  14. Imi cer scuze lui Alexandru Stan ca nu am acceptat sa stau cu el in banca din pricina Anei, dar sunt sigura ca e un coleg excelent.Iti multumesc din suflet ca m-ai facut sa rad in toti anii astia la fiecare ora.:x.
  15. Imi cer scuze Anei ca nu i-am fost aproape de la inceput s-o feresc de greseli si imi pare rau ca acum e prea tarziu.
  16. Imi pare rau ca m-am indepartat de Costi mult ,nu a fost cu intentie si nu voi uita copilaria . Esti si vei ramane un foarte bun prieten,indiferent de anturaje.:*
  17. Imi pare rau de prietenia cu Ioana, dar a fos tinvoluntar si..oricum ,indiferent de noi viata merge mai departe..:)..Si imi pare rau ca nu am reusit niciodata sa tin pasul cu ea cand mergeam cu rolele.
  18. Imi cer scuze Teodorei ca nu i-am dat intotdeauna pozele cand mi le cerea sau nu-i raspundeam pe mess prin absenta.Era involuntar.Stiu ca ma iubesti>:D<
  19. Imi pare rau ca pe Stefan Paraschiv nu l-am cunoscut indeajuns si 
  20. Imi pare rau ca pe Stefan Popa l-am cunoscut prea mult..
  21. Imi pare rau ca lui Mihai Din nu i-am dat urechea cand si-a dorit sau ca uneori l-am certat
  22. Imi cer scuze ca nu i-am acceptat intotdeauna toanele lui Petrut dar in unele momente iti doresti sa-l imbratisezi..in altele..sa-l agati in cui..:">Fara ofensa Petreee.:x>:D<
  23. Nu mai continui ca e noapte.In final si pe scurt Imi cer scuze celorlalti ca am fost si sunt uneori isterica/tip tare si va innebunesc cu rasul meu, imi cer scuze ca nu sunt cum va doriti si ca va gresesc .Sunt un copil oricat as creste de mare , Iertati-ma si-aveti rabadare..
A si..va multumesc pentru tot.Va iubesc .!:*
P.S. pozele nu au legatura dar le-am pus ..asa..:x.

2 comentarii:

gabi isacovici spunea...

Frumos ca de obicei!
FELICITARI!!!

Octav♀寅 spunea...

Larisa, fiecare are felul lui:), fiecare e perfect in felul lui;):).