Lets talk about it.

21 iunie 2011

Te iubesc...

1.De ce eu?

2.00
Soarele adia usor si influienta aparitia unei superbe zi de vara.
-Haaide,haide,toata lumea afaraa,toata lumea afara.!imi tipam in gand,dorindu-mi sa ies si sa ma bucur de caldura inaintea meditatiei.
Intr-un final am planificat iesirea cu prietenul meu si amicul lui..."In sfarsit.!"
2.30
Era cald..Era prea cald.!Asteptam alaturi de Andrei pe o banca din apropierea casei sa vina Mihai..Asteptam..Ma uitam atent de jur imprejur cu speranta sa vina mai repede pentru ca epuizasem deja toate subiectele posibile de discutie cu Andrei si ma plictiseam..Am aruncat privirea catre baiatul cu pricina care"savura" cu multa placere tigara..Miscarile mainii erau asa fugitive dar atente,parca era nascut sa manuiasca batul acela pe care tot mai multi il indragesc..
La un momentdat ,la sesizarea fumului ce tinta venea spre mine am inceput sa dau din maini mai rau ca stergatoarele unei masini.
-Nu-ti prea place fumul..
-Eh..fiecare cu ale lui placeri.Unde-i Mihai?
-Aaa..Trebuie sa vina..Voi cum mai sunteti?
-Pai..bine..Luna asta aniversam o jumatate de an de cand ne avem unul pe celalalt..
-Sper sa mai sarbatoriti multe..Sunteti frumosi..Cred ca il iubesti mult..
-Normal.Nu stiu ce as putea sa ma fac fara el..Imi e mai mult decat un prieten..E parte din mine..si tin la el..
Tzarrrr.Tzarrr.
-Scuze..Trebuie sa fie un mesaj,zic reepde,curioasa sa vad ce continea acesta.
-Poate e de la orange astia-s exasperanti..
-Daa..!
Dar..nu era de la orange..As fi vrut sa fie de la orange..dar..
"Asculta..noi trebuie sa vorbim..Vreau sa ne despartim..Nu e vina ta..sau poate ca e..nu te mai plac..M-am plictisit ..de tine..Nu te supara.Mihai."
-Ei..e de la orange?
-D..da,raspund balbait de-a dreptul..nu stiu..Nu stiam cum sa reactionez..Era o gluma?!Ce-am facut?..Ce ma fac...Imi tipa constiinta scandalizata si speriata,constiinta aceea ce lupta din greu sa ma descotoroseasca pe mine de acele sentimente vizibile..
-Uite.!Vine Mihai.
-Aha..
Nu mai puteam..Tremuram..O lacrima,putin mai curajoasa decat celelalte si-a luat avant pe obrajii calzi asemeni unui timid copilas inaintand cu sania pe-un derdelus pustiu..Parul imi acoperea o parte din fata,lucru bun,ascunzand celelalte lacrimi avantate in urma primeia..De ce?..
-Buna Andrei
-Mihai..De ..ce?
-Andrei,sa mergem.
-Stai..te rog..stai..incercam sa-i spun printre lacrimi..sa-i strig..degeaba.Nici nu-mi vorbea.Eram invizibila.
Andrei era nedumerit ,mai nedumerit ca mine."Ce se intamplase?"
Mi-am dat seama ca nu are rost..Mi-am luat geanta si am fugit pe drumul meu.Am ajuns in vreo jumatate de ora intr-un parc din Craiovei si m-am asezat pe o banca la umbra..Mi si mii de intrebari imi zburau prin cap si ma jur ca nu stiam sa le raspund..
-De ce s-a despartit de mine?
-De ce printr-un mesaj?
-De ce cu motivul ala stupid?
-Avea pe alta?Sigur avea pe alta..Nu eram buna de nimic
-Eu ce ma fac?Suntem de o jumatate de an impreuna ..nu pot trai fara el..Ce fac?!

Va urma..


                                                                                                                                                                       [astept comentari.:*]

6 comentarii:

Petruţ spunea...

Asta e o poveste imaginara larisa ? :|

Larisa spunea...

da petrut.:))).e un vis transformat in compunere.>:D<.toti v-ati speriat ha?:))))

Mariana spunea...

In august, daca organizez grupul si daca vei veni, vom discuta despre semnificatia visului in general, despre ce se intampla de fapt in subconstient atunci cand visam ceva. :)
Ceea ce ai scris mai sus, dupa mine, ar putea fi un incitant inceput de roman. Ai reusit sa captezi atentia foarte bine din primele randuri. Ar putea fi inceputul unui roman scris la 15 ani. Gandeste-te..... :)

Larisa spunea...

Pai..ideea e ca am scris vreo 20 de pagini si sunt cam la inceput..ca mi-au mai venit idei..:))..nici nu stiu cum sa le pun in ordine la cate sunt..a si sincer va invit sa urmariti si blogul irinei [irinadea.wordpress.com]pentru ca este foarte frumos si are talent .:)

Mariana spunea...

Nu stiam ca scrie si Irina. Multumesc ca mi-ai spus. :*

Larisa spunea...

nu scrie de mult timp,dar are talent.:).si voiam sa stiti si dumneavoastra.