Lets talk about it.

27 ianuarie 2012

1.Pentru ca nu mai e cine stie ce pana la vestitul 14 februare,dragobete,valentine's day sau cum il mai denumiti voi si prin liceu incep cuplurile, o sa incep sa scriu numai poezii de dragoste..sau si proza:-?.In orice caz,chestii pompoase pe modelul"hai sa facem o serenada"
In caz ca vreti sa spuneti cuiva drag ceva frumos,puteti sa va inspirati de la mine sau chiar sa luati de-antregul ce va place..daca va place ceva:))!.
2.Mai multe nu am de spus..A si da,cei care probabil ma injurati(sau nu o faceti,ca nu prea are cine... pe-acici sunt cam singurica de vreo luna..),chestia aia cu "Te iubesc.ul"de a devenit carte,eu am terminat-o ,dar din oarecare motive stupide poate, ale mele, mi se pare cam penibila si nu prea mai doresc s.o editez,scot,public.Nici aici..nici in realitate.
3.Desi as mai spune eu ceva,prefer sa tac .Va las cu bine si sanatosi

2 comentarii:

Anonim spunea...

de ce nu o publici cartea?:-w

Octav♀寅 spunea...

Cam suparata.:| Asteptam versurile! :*