Lets talk about it.

18 ianuarie 2012

Desene animate.

Mai tineti minte vechile desene de pe fox kids sau jetix?Desenele adevarate de care ne bucuram in copilarie?Desene de care azi imi/ne e dor ?
Mai jos am facut o lista cu cateva din desenele mele preferate din copilarie.Daca mai stiti si voi,sunteti liberi sa lasati comentariu cu numele acestuia/acestora.!<3


• Ned si salamandra
• B.A.D. detectivii contra monștrilor spațiali
• Button Nose Câine Rău
• Copiii de la 402
• ce-i cu andy?
• capitanul flamingo
• denis pericol public
• dragonul american
• Fantastic Four - Cei Patru Fantastici
• Familia De ce
• Gadget și gadgetinii
• Galactik Football
• Gandacioii
• Inspectorul Gadget
• Iggy Arbucle
• Jin Jin si patrula panda
• Jim Button
• Lumea lui Bobby
• Mica sirenă
• Monster Buster Club
• Noua Familie Addams
• N*-Cursele stelare
• Spiderman
• Orășelul Leneș
• Omul de fier
• Pinocchio - între 1999 si 2001
• Peter Pan și pirații
• Pisoiul Eek
• Power Rangers: Forța Mistică
• Pucca
• Paraziții Urbani
• Regele Shaman
• Robogândăcelul
• Super Robot Monkey Team Hyperforce Go!
• Sonic X
• Spioanele
• Șoricelul de preerie
• Școala Shuriken
• Team Galaxy
• Tutenstein
• Sonic Underground
• Viața cu Louie


• Wunchpunch
• W.I.T.C.H.
• Yin Yang Yo!
• zambetull lui sharon
• pisoiul eek
• piratul jack cel teribil
• printesa sissi

Preferatul meu ->Tutenstien

3 comentarii:

Anonim spunea...

Desenele copilariei, asta era pana sa fie cumparat FoxKIDS-ul de Disney ABC... Mai nou, sunt difuzate, cele mai ... tampite desene.

Larisa spunea...

Stiu!.Tin minte ca tata nu suporta ca desenele de dinainte aveau forme ciudate ,dar spre final eram intotde3auna pe canapea urmarindu-le.si erau minunate!

Unknown spunea...

le stiu pe toate si ma uitam in fiecare zi la ele doar ca parintilor mei nu le placeau chiar toate...totusi eu ajungeam sa le vad oricum