Lets talk about it.

15 ianuarie 2012

Ce mi-ati facut?

"Ati vrut sa iubesc.Poftim am iubit.Poftim inca iubesc.Ma ajuta?.Spuneti-mi voi.Ce mi-ati facut?.M-ati distrus..
Iubesc si-s pedepsita.Sunt pedepsita pentru ca gresesc..Sunt vinovata.Sunt un copil si am gresit..E scuza mea..O scuza penibila..Si totusi o scuza...Privesc .Zambesc.Dar nu-i zambetul meu.E doar o masca ce m-ajuta sa trec peste..Trec peste?..Nu pot.Pot oare?..Nu stiu..Doare.
Cer ajutor in departari ..aproape ca vin..Dar ajutorul de care am eu nevoie a disparut de mult..."

Am scris paragraful afisat mai sus in urma cu cateva zile..Voiam sa scriu despre fenomenul asta numit"dragoste" si despre repercursiunile acestuia , una dintre ele fiind "pedeapsa".
Nu am continuat sa scriu..si ma intreb acum..De ce?.Majoritatea postarilor mele privesc dragostea furata, durerea provocata in urma unui sentiment grotesc de "ura" si "dezamagire"..Acum imi amintesc..Am fost apostrofata sub pretextul ca "am innebunit" pentru ca am acelas subiect..Voi despre ce ati vrea sa scriu?.Manele:>?.Sa povestesc despre"ce chiloti si-a luat cutarita astazi la scoala" sau despre "cate calorii are ""sandvisul"" mancat de celalalt cutarita". Nu..eu scriu despre ce simt.Si uite-asa ca sa va enervez am sa scriu tot despre dragoste si de data asta.:*
O mica diferenta intre primul paragraf si toate cele ce vor urma.;;)
..Am sa spun ca de obicei ce simt..Ce vad..ce  vreau sa fac acum..
Sa incep usor..Vad..vad cel mai frumos lucru pe care l-am vazut vreodata..E..e ca si cand o ceata densa..o umbra puternica dispare si vad..vad un curcubeu..vad copii..vad zambete..
Vad o familie ..O mama..un tata..si 2 copii..Se joaca impreuna..Alearga..Zambesc..Defapt..rad cu gura pana la urechi..E atat de frumos ..privesc si parca si eu zambesc..
Pe-o banca stau asezati o fata si un baiat..Sigur sunt indragostiti..Vad asta in ochii ei..Ii stralucesc cu putere si-l priveste atenta..E atenta la el..la orice miscare..Iar el..El e asa fericit..si-i spune glume..O face sa rada..Sunt fericiti..E un sentiment atat de frumos..atunci cand esti fericit..cand..simti ca esti iubit...
Mai vad 3 fete..Ma intristeaza..Una din ele plange dar..celelalte o strang puternic in brate..Ea-si sterge lacrimile si incearca sa zambeasca..Da semne ca va fi bine..Le imbratiseaza multumindu-le parca pentru ca sunt acolo..langa ea...
Mi-as dori sa vad toate aceste lucruri si in realitate..Sa pot sa rad cu gura pana la urechi fara sa ma ascund sub un paravan..Fara sa pot spune ca vad ceva , dar sa-l vad cu interiorul..


Da..stiu..nu e prea interesanta , dar am prea multe postari nefinalizate si salvate . Maine incepe scoala si nu voi mai avea atata chef sa scriu aici. "Te iubesc"ul nu il termin pe 26 cum am promis pentru ca mi-e lene sa il copiez aici.[el e scris in caiet ..].

Eu va pup si va urez note interesant de diferite la scoala.Stiu ca o sa ma injurati dar nu e plictisitor sa ai numai note mari?Bucurati-va de viata copii si nu va mai milogiti atat de note.

O sa muriti cu carnetul in brate .Hai v-am pupat!:*

Niciun comentariu: