Lets talk about it.

28 ianuarie 2012

Ma simt ca o punga.Si o fac.Si parca doare!.Urasc sa fiu sincera.Mereu mi s-a spus sa fiu,dar e naspa.!E foarte naspa pentru ca doare.Si ma repet.Si asta e ,nu-mi pasa,e blogul meu si pot sa ma repet.
E 12.01 ,sunt singura(aproape,andrei e aici).La multi ani Bobo!.M-am distrat,zau.Cu anumite momente naspa dar totusi,m-am distrat.Ma ustura picioarele..De frica sa nu alunec am alergat in picioarele goale pana la masina..Am stat vreo 3-4 ore pe tocuri si ma ustura.Rau!.
Si revenind,e naspa sa fii sincer.Azi am fost sincera,prea sincera,cu anumite persoane si sper ca acele anumite persoane sa uite repede ce au auzit=)).
Mi-e lene sa dorm,*mi-e lene sa stau..Mi-e lene sa mai scriu ceva.Mi-e lene s amananc..si totusi..parca toate astea care incep de la * sunt mai mari decat somnul..so..ma duc sa ac cunostiinta cu patul.Macar el imi ramane confident.
Hai buena notte.

Niciun comentariu: