Lets talk about it.

22 ianuarie 2012

Voi constientizati cate aveti?[2]

Revenim.

Mai era un reportaj(oamenii astia de la tv sunt chiar cruzi ) in care un copil,era baiat si avea vreo 16 ani cred ,a trebuit sa renunte la singurul lui prieten(mama cand baga replica asta mor!) ,un cal pentruca ii este luat de tatal vitreg ce paraseste familia.Calul ala era singura lor sursa de supravietuire(sua poate de transport) si copilul ala tinea la el enorm(cam cat tin eu la hiko) .Reportajul ala a fost chiar ingrozitor,stateam ca prostul in bucatarie cu servetele la nas bocind dupa un cal si un copil.

Daca era sfarsitul lumii a doua zi ,nu m.ar fi durut mai rau ca participarea (din fata televizorului) la despartirea unui copil d-un cal..Eh..Macar stiu ca oameni cu suflet s-au oferit sa-i cumpere un cal si mai apoi haine si mancare.(ce oameni darnici)

Nu pot sa nu-mi aduc aminte si de o poveste(e tot reportaj, dar iar ma repet) de acum cativa ani ,cand 3 jurnalisti ,aflati langa o "casa"(pe dracu casa,chestia aia semana cu un wc public..hai fie 2 wc.uri publice la un loc) unde gasisera 2 copii de ..cred ca 3 respectiv 4 sau 5 ani.La cum arata cocioaba aia,n-am inteles de ce o reporterita(tembela) s-a gandit sa ii intrebe ce mananca.
Raspunsul copilului a fost,unul vesel"-Pita goala,ca la scoala!"[pita=paine]
Stiu ca am ras si am folosit expresia aia foarte mult timp de atunci si nu m-am gandit o clipa la acei copii..
Nu sunt o insensibila,dar ce era sa fac?Sa stau si sa le plang de mila?A
sta fac si tipii aia care se duc acolo doar ca sa scoata un reportaj bun,sa obtina pe baza lui audienta si astfel bani de propria-i mancare.A facut cineva ceva cu copii aia?
N-am auzit sa le fi dat cineva vreo suma de bani, sau ceva de mancare.A ba nu ,stiu ca le adusesera niste caiete si pixuri.
--->Ce dracu sa faci cu caiete si pixuri cand
1.Nu te duci la scoala si
2.NU AI CE MANCA?

copilul cu pricina

Poate pixurile erau cu gel ,dar totusi,nu erau de mancare .!. Eh , asta e Romania si astia suntem noi.Eu ii multumesc lui D-zeu ca am cu c emanca pita si ca ..nu voi lua frecus luni la scoala:).

V-am pupat pe pita.Pa.:)

A da.mai jos .poze:>







Niciun comentariu: