Lets talk about it.

21 ianuarie 2012

Zapadaaaa.!

Deci,pentru ca nu am scris despre prima zapada datorita unei persoane, o sa scriu despre a2.a! (sau cel putin a2.a pe care o vad si la care particip si eu.)
Tinand cont ca e ianuarie..si in curand ziua lui bobo(la multi ani bobo!:)) ) nu mai e atat de importanta zapada acum.
Darrrr e zapadaaa si desigur nu poti sa nu te bucuri de ea,mai ales baietii care acum se vor razbuna oarecum pe sexul frumos pentru toate cele provocate in timpul verii .
Din aceasta cauza,fac apel la voi,Minunati Masculi Feroce intru a va ruga frumos sa ma evitati anul acesta cu frecusul .Un bulgare, doi se accepta,dar va rog,nu ma faceti pres pe zapada si nu ma transformati in frosti[imi place sa-l scriu cu "i"].


Voi executa la ordinul dumneavoastra,dragi Colegi de Breasla ai generatiei fragede,orice doriti in schimbul asigurarii de a nu fi frecata si inmormantata sub zapada care oricum pana luni nu va mai exista.
In orice caz,daca va exista,Minunate Frumuseti ale naturii ce ne-ati fost date sa ne imbalsamati cu frumusetea voastra,nu creati un razboi bulgaresc(de la zapada,nu de la bulgari) ,razboi pe care roicum il voi pierde (de ce spun asta?pentru ca de fiecare data au fost minim 3 impotriva unei persoane->adica eu).

Va multumesc anticipat.
Semnat,Larisa (puteti sa.mi spuneti mafi:) )

3 comentarii:

nedydox spunea...

Nu stiu nimic :-" ...mafi :)))

Anonim spunea...

>:) pacat ca nu mai e zapada. destula.

Larisa spunea...

pacat?:)).macar ma iubeste si pe mine cineva acolo sus.8->