Lets talk about it.

22 ianuarie 2012

Voi realizati cate aveti?[1]

2 fete intr-o scoala particulara:

-Fata,m-am certat cu taicamio din cauza absentelor.Ma dispera si nu-l mai suport.
-Te cred.Urasc scoala asta.Defapt urasc SCOALA si el ma dispera :invata,invata,invata!
-As vrea alta familie!.As vrea sa nu mai merg la scoala..Ma plictisesc teribil.!

Un copil la tara, intr-o coliba din lemn:

-Mama,am 9 ani, de ce nu pot merge la scoala?
-Dar,fiule,nu ne permitem..Plus,cine ar avea grija de oratanii cat suntem noi la camp?
-Dar mama,vreau sa invat..Vreau sa merg si eu ca toti ceilalti copii la scoala..Vreau sa stiu sa citesc,sa scriu si sa devin important...
-Asta i-am spus si eu mamei mele si nu a functionat.Hai nu mai visa si du-te si hraneste gainile alea 3.


Parca doua familii venite din 2 lumi diferite si totusi amandoua fac parte din aceeasi lume,tara,etc..
Nu cred ca sunt singura care se vaita ca uraste scoala si ca uraste sa invete.Nu cred ca sunt singura care ar da o zi de scoala pe o banca din parc.
Ghinionul meu ca tata tine mereu programul deschis pe realitatea,indeed pe stiri.!8-| .De asemenea ,mi-am petrecut dimineata ascultand importante stiri despre cum oprescu(sau mama masii nustu' cine) si-a julit piciorul la ski,cum cateva mai multe masini au facut cunostiinta intre ele sau cu copacii din jur si spre sfarsit un lacrimogen reportaj despre copiii care nu-si permit mersul la scoala.
De obicei reportajele de genul ma amuza sau imi induc dorinta de a schimba canalul,dar...Hai pe bune!Copilul ala plangea ca nu putea merge la scoala si se vedea ca sufera cu adevarat.Desigur maicasa intrebata de ce nu merge copilul la scoala a raspuns intr-un mod care nu credeam ca o sa ma impresioneze.(Da..a bagat si ea faza cu plansul..).Era ceva de genul..:
-Copilul de ce nu merge la scoala?
-Am un milion pe luna din care trebuie sa traim.Ne dai dumneata bani de caiete si pixuri?
-Si ce o sa faca mai departe?
-Ce poate sa faca?O sa ramana aici..Aici,acasa..
Si intre timp copilul ,asezat in dreapta pe fundal se vedea sughitand si suspinand cand o auzea pe masa vorbind despre viitorul lui.Apoi alte cateva secvente cand acesta dadea de mancare la 3 gaini(uneia cred ca i se punea gand rau pentru pranzul de maine) si apoi din profil imaginea sa purtand o caciula r&d mov.:).
Da stiu ,acum fac oarecum misto de reportaj ,dar chiar imi era mila de copilul ala si nu cred ca o sa mai spun atat de des ca "urasc scoala".De asemenea nici voi n-ar trebui..
Macar eu pot sa spun ca vreau sa devin crainic tv,macar eu pot sa ma gandesc la o facultate,copiii aia nu sunt lasati sa faca decat 4 clase(pentru ca sunt pe banii statului) ,iar mai apoi trimisi la munca cu ziua pentru a avea ce manca.E trist...E oarecum trist sa vezi cum stau lucrurile si sa realizezi ,sau defapt sa nu realizezi ca tu ai destul de multe,fata de ceilalti(si inca te plangi ca mai vrei).
Mai jos poze <3



Niciun comentariu: